Ewa Winnik i Krzysztof Kajewski – Rowerem z Grecji do Polski na 6 sposobów

Rowerem z Grecji do Polski na 6 sposobów

Tego roku wspólnie z Krzychem, z którym pracuję i często razem podróżujemy, najczęściej rowerem, wybraliśmy się samolotem na grecką wyspę Zakynthos. Tam spędziliśmy trzy dni i dalej promem ruszyliśmy na półwysep Peloponez. Kontynuowaliśmy podróż po Grecji, a przez Bułgarię, Rumunię, Węgry i Słowację wróciliśmy do Polski.

Nasza podróż trwała 48 dni, z których siedem – z powodów zdrowotnych – musieliśmy spędzić w Atenach.
Przejechaliśmy 2850 km rowerem, a także autostopem, promami, autobusami i pociągiem. Zwiedziliśmy piękny kawał świata, wykorzystując każdy dzień najlepiej, jak mogliśmy. Spaliśmy pod namiotami oraz w hotelikach, a gdy pojawiała się możliwość, to korzystaliśmy z uroków morza i lokalnych atrakcji. Krzychu spełniał swoje marzenia odwiedzania miejsc związanych z historią kontynentu, a ja zakochałam się w greckim wybrzeżu i rumuńskich krajobrazach. Właściwie codziennie spotykaliśmy fantastycznych ludzi na naszej trasie.